Joj.sk chce zrejme vzkriesiť InZine. S Akácsovou, Pišťankom aj Matkinom (aktualizácia)
Reinkarnácia kultového webzinu sa bude volať Inland.sk. Podľa všetkého sa už na nej pracuje. Joj hovorí viac o svojich plánoch so vzkriesením InZinu. Chceme priniesť na trh kvalitné čítanie. Tak televízia Joj hovorí o pripravovanom nástupcovi webového magazínu InZine. Ambíciu vzkriesiť na adrese Inland.sk kultovú obsahovú značku slovenského internetu potvrdil pre Mediálne.sk marketingový špecialista Joj.sk Bohdan Fedor.
"Poskytnúť kvalitu chceme cieľovej skupine, ktorá nemá záujem o veľa krátkych a bulvárnych správ, je sebaistá, vzdelaná a vie odmietnuť nekvalitný obsah," opisuje Fedor plány televízie. Joj sa podľa neho plánuje zamerať v prvom rade na magazínový obsah, o doplnkových službách, ako bol napríklad multimediálny e-shop Slovak Telekomu na T-Station.sk zatiaľ nehovorí.
Výsledný produkt, verejne prístupná podoba Inlandu, by mala byť podľa Fedora pre používateľov k dispozícii "v najbližších týždňoch". Niekdajšia šéfredaktorka InZinu Elena Akácsová v Joj už na projekte intenzívne pracuje, momentálne sa zaoberá finálnou podobou nového webu.
Na webe sa s Inlandom Joj prvý raz vydá mimo svojho kľúčového segmentu - služieb prepojených s televíziou. Televíznu značku a obsah silne akcentuje na portáli Joj.sk, televízne kapacity vo veľkom využíva aj na videoserveri Huste.sk. "O prienik s televíznym biznisom nám nejde," hovorí Fedor o projekte Inland. Komplet clanok...
"Poskytnúť kvalitu chceme cieľovej skupine, ktorá nemá záujem o veľa krátkych a bulvárnych správ, je sebaistá, vzdelaná a vie odmietnuť nekvalitný obsah," opisuje Fedor plány televízie. Joj sa podľa neho plánuje zamerať v prvom rade na magazínový obsah, o doplnkových službách, ako bol napríklad multimediálny e-shop Slovak Telekomu na T-Station.sk zatiaľ nehovorí.
Výsledný produkt, verejne prístupná podoba Inlandu, by mala byť podľa Fedora pre používateľov k dispozícii "v najbližších týždňoch". Niekdajšia šéfredaktorka InZinu Elena Akácsová v Joj už na projekte intenzívne pracuje, momentálne sa zaoberá finálnou podobou nového webu.
Na webe sa s Inlandom Joj prvý raz vydá mimo svojho kľúčového segmentu - služieb prepojených s televíziou. Televíznu značku a obsah silne akcentuje na portáli Joj.sk, televízne kapacity vo veľkom využíva aj na videoserveri Huste.sk. "O prienik s televíznym biznisom nám nejde," hovorí Fedor o projekte Inland. Komplet clanok...

0 Responses to "Joj.sk chce zrejme vzkriesiť InZine. S Akácsovou, Pišťankom aj Matkinom (aktualizácia)"
Zverejnenie komentára